طي نامه اي از او خواسته شد تا در تمرين عصر چهارشنبه شاهين حضور يابد در غير اينصورت، عدم حضور به منزله استعفا تلقي خواهد شد.
    

نشست هیئت مدیره شاهین بوشهر با حضور نماینده هیئت موسس(گزی) و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این جلسه بحث کناره گیری درخشان مورد بررسی قرار گرفت و از آنجایی که این مربی تنها در رسانه ها اعلام کناره گیری کرده و هیچ نامه مکتوبی در این باره به باشگاه ارائه ننموده ، مدیرعامل باشگاه با وی تماس گرفت و با گرفتن شماره نمابر وی، طی نامه ای از او خواست تا در تمرین عصر چهارشنبه شاهین حضور یابد در غیر اینصورت، عدم حضور به منزله استعفا تلقی خواهد شد.
 
این اما همه ماجرا نبود. مدیران باشگاه بر سر کنار رفتن درخشان به اجماع نظر کامل رسیده اند اما چون درخشان فراتر از آنچه باید پول می گرفت تا کنون دریافت نموده و قرار است مازاد دریافتی را عودت دهد، جهت طی مراحل اداری این نامه برای درخشان فاکس شد تا در صورت ارجاع امر به کمیته انضباطی، جای بحثی باقی نماند.درخشان امروز در اظهار نظری عجیب ومبهم گفته بود: درحال حاضردر تهران هستم تا تکلیفم مشخص شود و دیگر به بوشهر نمی روم. در واقع استعفا نداده ام اما دیگر با باشگاه شاهین نیز همکاری نمی کنم!
 
اصغر کامیاب سرمربی بعدی شاهین است که از امروز کار را در دست گرفت و از فردا با عدم حضور درخشان این موضوع رسما اعلام می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا